asdadas

News

A grande lotta per i vaccini COVID-19, cù un accessu ineguale per e nazioni menu ricche, hà spintu un gran numaru d'Asiatici à vultà versu i so sistemi di salute indigeni per prutezzione è sollievu da u virus.

U ritmu disgraziatamente lento di lanciu di vaccini in tutta a regione è u mondu in via di sviluppu galvanizò i pratichi di l'assistenza sanitaria alternativa è i scientifichi per pruvà l'efficacità di l'erbe lucali cun potenziale antivirale.Hè stata una mossa accolta calorosamente da una grande parte di u publicu generale, in particulare i parechji milioni chì anu sempre più fiducia in a medicina tradiziunale, piuttostu chè occidentale.

À a fine di u 2020, e farmacie in Tailanda sò state sopraffatte da i clienti chì s'approntavanu di u famosu antivirale Fa Talai Jone (Andrographis paniculata), cunnisciutu ancu Green Chireta, comunmente utilizatu per u friddu è l'influenza.

A catena di farmacie Boots di u Regnu Unitu mostrava felice in i so rami tailandesi buttigli di un'altra erba, Krachai Chao (Boesenbergia rotunda o finger-root, un membru di a famiglia di ginger).Adupratu cumunimenti in a cucina tailandese, hè statu subitu elevatu da un ingredientu in curry tailandese è birmanu à u statutu di "Wonder Herb" chì puderia trattà COVID-19.

csdd

In Asia, a medicina allopatica (u sistema uccidintali) è a tradizione olistica sò stati più o menu integrati è à un gradu considerablemente harmonizati.I dui approcci coexistanu avà in i ministeri di a salute.In Cina, India, Indonesia, Corea di u Sud, Tailanda è Vietnam, a medicina tradiziunale hè assai rispettata è integrata in i so servizii di salute publica.

In Vietnam, a squadra di ricerca di u prufissore assuciatu Dr Le Quang Huan in l'Istitutu di Biotecnologia hà utilizatu a tecnulugia di bioinformatica per screening diverse erbe in a creazione di un candidatu anti-COVID-19 basatu in natura chjamatu Vipdervir.Un cocktail di diverse erbe, hè statu appruvatu per a validazione in un prucessu clinicu.

I circadori vietnamiti informanu chì a medicina tradiziunale pò esse aduprata in cumplementu cù a medicina moderna per effetti sinergici nantu à e malatie relative à SARS.A rivista Science Direct hà dettu chì u Ministeru di a Salute di u Vietnam hà facilitatu l'usu di a medicina erbe per a prevenzione è u trattamentu cumplementariu di COVID-19.


Tempu di posta: 06-Jan-2022

Lasciate u vostru Messaghju:

Scrivite u vostru missaghju quì è mandate à noi.